i brist på annat

Del 344... Intressant morgon detta! börjar med att jag vaknar lugnt o sansatt! tar upp en bok o börjar läsa.. efter ett tag hör jag grannarna som skriker åt varann ( ja det är ju inte första gången så man är ju ganska van) men i brist på annat så ligger man o lyssnar.
han hade inte sovit hemma inatt så hon frågade vart han hade varit, men fick inget svar. Hon började kasta saker i väggen i deras sovrum o på andra sidan ligger jag o hör allt,  han börjar kalla henne för idiot, egoist, bajskorv, konservburk o zigenare.. ja det var väl inte ens hälften av alla fula ord. Hennes syrra kommer dit o han skriker åt dom o så tar de med sig både henne o hunden. och efter ett tag hör man honom stortjuta!
Vi får se om det är slut eller om hon kommer tillbaka.
Åsa o ström joinade mig ;) haha (nyfikna som vi är)..  men men fortsättning följer! :P

Krams


Kommentarer
Postat av: Tompa

hahaha:D

2010-04-13 @ 02:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0