pååååsk!

Hela helgen har jag firat påsk, bara godis o kakor. bilder kommer nu
i fredags var jag hos pappa. maja, fredrik, lisa med respektive o barn o farmor, farfar kom dit!
Då såg det ut såhär iaf hehe..



Emil älskar godis, på bilden har han nyss smält i sig en liten chokladbit :P



Ficklampan som ni ser bredvid, den gick han runt med o lös folk inklusive hundar i ögonen med, o på vovvisarna lös han även i rumpan på :P



När kameran åker fram är ju rutger o agnes först fram :) hihi så söta de är :)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Lördagen var det dax att åka ut till mormor o morfar. där även kusinerna var :)



Melker o theo som påskkärringar :).. melker med sina coola brillor. men theo ville inte ha sina, men söt var han ju ändå :) hihi



De älskar att åka morfars grävmaskin :).. men även moster ylva ;)



Söt-Aya o min lilla snuffie-jessie!

Det var min påsk det!

Take care. Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0