:0)

hejsan svejsan, jobbig eftermiddag idag. Föreläsning i 3 timmar.. funkade ett tag, men höll allvarligt på att somna.

aja, lämna det tråkiga nu o kom till det roliga! Fredag imorn iaf :D.. jag är så glad haha äntligen helg! och imorn får jag ju också se hur det har blivit på myran efter att de gjort i ordning =), på en vägg är det blåa prickar iaf :) nice nice!
VisstfaSEN, måste göra en uppgift i matten också.. hade jag glömt, tur att jag kom på det :).




Jag just nu haha, var bara tvungen att prova camen på datan haha :P..jag hade sååå kul x)

the wannadies - you and me song   (en gammal goding :) ..)

bloggar på måndag igen, kommer inte vara hemma på hela helgen :)..

Take care. AManda

Kommentarer
Postat av: Martin

Uppdatera någon gång ;P

2010-02-03 @ 18:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0