tidsfördriv

Har ju inget annat för mig..


ÄRLIGHET
ditt äldsta hångel? - 6 år äldre
hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? - 3 st
vad tycker du om kärlek? - Något underbart, och smärtsamt
när kramade du någon sist? - idag :)
kramade du någon speciell person? - Ja, det gjorde jag!
har du svårt för att bli kär? - nej det har jag absolut inte
när kysste/hånglade du med någon sist? - idag.
ångrar du det? - absolut inte =)
när fick du senast en komplimang? - Fick en idag faktiskt :)
har du hånglat med någon av samma kön? - nä, bara pussat hehe

HAR DU NÅGONSIN
varit medvetslös? - Ja
playat? - jo, men inget jag vil göra om.. slut med det nu
hånglat med någon riktigt ful? - har jag nog
hånglat med fler än 50 pers? - jag tror inte det.. räknar inte alla
hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - jo
gjort något riktigt dumt? - Japp
gjort något du verkligen ångrar? - jo!
gjort något olagligt? - nä
blivit polisanmäld? - Nej.
slagit ner någon? - aldrig
skämts över dig själv? Jo, det händer
tar du droger? - Nej nej nej!
vilka kläder sover du i? - Trosor o stor tröja
vad hatar du verkligen? - elaka människor
har du varit kär i någon du inte haft chans på? - haha ja
vill du ha barn? - Klart!! :)

SENASTE PERSONEN SOM

sov i din säng? - hmm, länge sen nån gjorde det nu
såg dig gråta? - jadu.. minns inte, men kan ha vart mamma
fick dig att gråta? - det du
du delade en cigg med? - röker inte
du gick på bio med? - pappa o carin.. tror jag


DU

Fullständigt namn? - Amanda Marie Isabelle Petersson
Vart bor du? -  Silverdalen
Bor tillsammans med? - Mamma, nea
Husdjur? - Rutger min gosiga hund =)
När är du född? - 1990
När ska du sova ikväll? - när jag är trött
Duschat idag? - nej, det får bli imorn hehe
Pussat någon idag? - ja
Vad har du ätit? - frukost, rulle
Dagens klädsel? - en tröja hehe
Dagens bästa? - :)
Dagens roligaste? - :)
Har du många vänner? - ja, jag har de jag behöver!
Hur många har du kysst? - räknar dom inte
Hur många har varit otrogna mot dig? - Ingen
Har du pojk-/flickvän? - 
Vem pratade du med i telefon senast? - Annelie :D
Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - jessika H..  "Ja, det skulle du väl kunna få:) du får ta soffan :) "


HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN:
Saknat någon? - Ja!
Ångrat något? - inget jag gjort denna månad iaf
Ljugit? - nej :)
Svikit någon? -
Haft sex? -  Ja
Gråtit? - Nej :)
Skrattat? - Klart! hehe
Slagits? -

SEX FRÅGOR

Den äldsta du haft sex med? - ..
Den yngsta? - 1 år yngre
När förlorade du din oskuld? - vid 17 års ålder
Hur många har du haft sex med? - det vill du veta va?
Vem hade du senast sex med? - det du
Har du haft sex med samma kön? - Nej
Skulle du kunna tänka dig att ha sex med samma kön? - haha nä
Hur många olika ställningar har du kört? -  men gud det räknar jag väll inte!
Har du haft sex på fyllan? - ja
Har du ångrat att du haft sex med någon? - uja!!
Skulle du vilja ha sex med en kändis? -
Ser du sex som en "stor" grej? - vet inet.. kankse
Har du varit gravid? - ..
Har du trott att du varit gravid någon gång? - aa
Kört oskyddat? - mm
Sugit av någon? - ..
Slickat någon? - Nej
Haft sex med någon du inte varit kär i? - Ja, men ofta med sånna som man ångrat!

frågor om dina vänner

vem vet allt om dig? - åsa, ström, karolina, jessika.. tror jag iaf
vem är den roligaste av dina vänner? - har bara roliga vänner :D
vem är snyggast av dina vänner? - Alla såklart!!
vem är den du helst har filmkväll med? - Det kvittar, mysigt att ha det med vem som
vem av dina vänner är mest "evil"? - haha ja du, jag vet inte.. inget jag riktigt lagt märke till :P

TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? -  Gunilla på nystartc.
Vem ringde du senast? - mamma
Vem sms:a till dig senast? - Jessika h
Vem sms:a du till senast? - jessika h

KÄRLEK
Är du kär just nu? -
Har du kysst någon idag? - Ja
Har du kysst någon de senaste 48 timmarna? - Ja :)
Har du ett förhållande? - Nej
När går gränsen vid otrohet? - jag vet inte, kankse om man har haft sex med någon annan
Har du varit otrogen och om ja, varför? - jag ångrar det något så otroligt mkt, för det har ju inte fört med sig något bra!
Är du romantisk? - Det tror jag nog :)
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - Aldrig
Är du svårflörtad? - njä, det tycker jag inte.. faller ju inte för alla precis
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - hehe ja
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - sonny
Hur länge höll det? - 3 ½ månad
Har du lekt med någons känslor? - skulle jag aldrig göra
Hur länge var ditt kortaste förhållande? - 3 veckor
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - om jag hittar någon som jag verkligen älskar o inte kan klara ig utan, så ja ett förhållande. Annars skulle jag vara singel
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - haha Nä!
Är du en bra pojk/flickvän? - jag har vart hemsk, men nu är det andra tider =)
Hur många har du varit kär i iår? - ingen
Vem sov du senast bredvid ? -  :)
När fick du din första kyss? - hmm, jadu..  minns inte
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - 20 21..vet inte..
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - nä usch!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0