orkar inte tänka ut en rubrik


Så nu har jag massor av tid över till min blogg. Börjar vänja mig vid att han inte är hemma hehe. Tro det eller ej, men jag längtar till att få åka till hans lägenhet o städa haha knasig jag blivit.. men älskar att styra hos någon som man tycker om :)
Nu har man ju blivit duktig o börjat träna, så jag styrketränar o konditionstränar varje vecka :).. Det har gjort mig massa motiverad, men det är tack vare tom! :) ..Men som sagt denna vecka kommer jag inte lyckas med det eftersom jag har blivit smittad från jobbet, hosta o halsont. KOmmer aldrig komma ifrån det..

Orkar inte skriva mer.. så krams på er hehe

Take care. Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0